dilluns, 3 de gener del 2033

JO



Sóc el Martí Lorente Morlans, instructor de busseig (PADI) i instructor de Primers Auxilis (EFR).
El meu primer contacte amb el busseig va ser fa més de 20 anys i des d'aleshores no he parat de bussejar aprenent del mar i de mi mateix guiat per aquesta passió que és per a mi el busseig.
L'any 2010 vaig esdevenir Instructor de Busseig i d'ençà aquell mateix dia comparteixo els meus coneixements i experiència amb aquells qui vulguin aprendre amb mi...

Si vols contactar amb mi pots fer-ho per telèfon al 687644884, o bé per correu electònic escrivint-me a mlmorlans@gmail.com, estaré encantat d'informar-te i resoldre qualsevol dubte que tinguis sense cap mena de compromís.

4 comentaris:

  1. El Martí és un gran instructor! Vaig anar a fer un bateig a la platja, al moment de posar-me dins l'aigua vaig agafar pànic i em vaig desdir... Amb paciència el Martí em va donar la confiança que necessitava per entrar a dins el mar... Al cap de quatre dies vaig tornar al mateix centre d'immersió i vaig fer el curs OpenWater Diver, des de llavors he fet tantes immersions com he pogut!! Gràcies a ell he descobert el mon fantàstic que s'amaga sota l'aigua!!

    ResponElimina
  2. Subscric el mateix! Vaig fer el primer bateig amb el Martí i si no fos per ell, segur que no segueixo endavant amb aquesta passió que ja fa 3 anys que dura.Moltes gràcies Martí! una vegada més ;)

    ResponElimina
  3. Totalment d'acord ! No sòc una aficionada al mar ni molt menys, però em vaig decidir a fer un bateig, i ho vaig fer amb el Martí. Es un instructor 10, té molta paciència i esta totalment per tu, aprens i fas segons lo que vulguis perque sempre et pregunta abans de fer i això et dona molta confiança. Sens dubte quan torni m'agradaria fer-ho amb ell. Moltissimes gràcies , m'ha encantat!

    ResponElimina
  4. Vaig fer el curs de Rescue + EFR amb en Martí a l'agost del 2013 i ha estat amb diferencia, a mes del millor curs, el millor instructor que he tingut.
    A mes de ser el millor instructor que he tingut, també es una de les millors persones que he conegut, i no estic pas fent-li la rosca! xD
    Em va marcar molt i molt positivament com a bussejador, tant el curs en si mateix com les formes de fer d'en Martí. Empatitza i te moltissima paciéncia, no va per feina si no que está per tu i per fer-te una bona formació i que et quedis amb la millor experiéncia possible.

    ResponElimina